- PROMOCJE
- Nowości
- Blog
- Kontakt
- Zabawki dla dzieci
- Zdalnie sterowane
- Edukacyjne i interaktywne
- Puzzle i klocki
- Plastyczne i prace ręczne
- Artykuły szkolne
- Dinozaury
- Rowerki biegowe i inne
- Antystresowe i sensoryczne
- Samochody i pojazdy
- Gry i zabawa
- Lalki i akcesoria
- Dla niemowląt
- Pistolety i karabiny
- Zabawki ogrodowe
- PROMOCJE
- Nowości
- Blog
- Kontakt
-
Zabawki dla dzieci
-
Zdalnie sterowane
-
Edukacyjne i interaktywne
-
Puzzle i klocki
-
Plastyczne i prace ręczne
-
Artykuły szkolne
-
Dinozaury
-
Rowerki biegowe i inne
-
Antystresowe i sensoryczne
-
Samochody i pojazdy
-
Gry i zabawa
-
Lalki i akcesoria
-
Dla niemowląt
-
Pistolety i karabiny
-
Zabawki ogrodowe
-
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-















GRA EDUKACYJNA KWIATOWA PRZYGODA KRÓWKA SANDY FARMA KARTY ROTER KAFER
- ORLEN Paczka 12.9
- Paczkomaty InPost 16.9
- Kurier InPost 16.9
- Kurier DPD 19.9
- Kurier InPost (Pobranie) 21.99
- Kurier DPD (Pobranie) 25.99
"Kwiatowa Przygoda" to fascynująca gra edukacyjna, która wprowadza dzieci w barwny i ekscytujący świat roślin i przyrody. Pomóżcie krówce Sandy odnaleźć zgubione kwiaty, które porozrzucał wiatr.
Zanim rozgrywka się rozpocznie należy się do niej przygotować:
Należy przykleić naklejki do wszystkich ścian kostki. Kładziemy okrągłą kartkę - łąkę kwiatową. W jej centrum ustawiamy pionek w kształcie krowy. Na łące układamy postacie z gry. Obok każdego zwierzęcia umieszczamy trzy żetony kwiatów w tym samym kolorze co tło, na którym znajduje się zwierzę. W pobliżu farmy kładziemy obok siebie dwa żetony z obrazkami siana i wody - zawsze znajdują się obok farmy.
Przebieg gry: Dziecko rzuca kostką. Jeśli na kostce wypadł obraz zwierzątka, krówka Sandy idzie je odwiedzić. Jeśli na kostce wypadł obraz czterech kolorów, wybierzcie z dzieckiem, dokąd ma pójść krowa Sandy, aby przynieść zgubiony kwiatek z powrotem na łąkę. Obrazek farmy oznacza, że krówka jest głodna lub spragniona - należy dać jej wtedy żeton z obrazkiem wiadra z wodą i siana.
Kiedy wypada obrazek koźlęcia, krowa idzie do niego w odwiedziny. Następnie prosi ją o kwiatek, który leży koło niej. Zapytajcie dziecko "Jakiego koloru są kwiaty?", w ten sposób dziecko nauczy się kolorów. Krówka bierze jeden kwiatek, wraca na łąkę i zostawia go na wolnym polu swojej łąki. Podróżując za pomocą kostki, krowa Sandy odnajduje wszystkie kwiaty, jak i nowych przyjaciół.
Gra kończy się, gdy krówka Sandy wypełni kwiatami wszystkie wolne pola na łące. Policzcie z dzieckiem kwiaty każdego koloru.
Gra 2 - celem gry jest ułożenie żetonów - kwiatków na planszy według koloru, powtórzywszy kombinację na jednej z kart zadań, które znajdują się w zestawie.
Zestaw zawiera:
- figurkę krówkę,
- planszę,
- figurki zwierząt,
- 14 żetonów,
- kostkę do gry, naklejki,
- instrukcję,
- 9 kart z zadaniami
"Kwiatowa Przygoda" to nie tylko rozrywka, ale także narzędzie do nauki i rozwoju dzieci. Zachęca do eksploracji przyrody, rozwijania wiedzy i umiejętności oraz kształtuje ciekawość świata. To doskonały przykład, jak gra może być zarówno zabawą, jak i edukacją.
-
Podobne produkty