Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
Darmowa dostawa! Dla zakupów powyżej 99,99zł
- PROMOCJE
- Nowości
- Blog
- Kontakt
- Zabawki dla dzieci
- Zdalnie sterowane
- Edukacyjne i interaktywne
- Puzzle i klocki
- Plastyczne i prace ręczne
- Artykuły szkolne
- Dinozaury
- Rowerki biegowe i inne
- Antystresowe i sensoryczne
- Samochody i pojazdy
- Gry i zabawa
- Lalki i akcesoria
- Dla niemowląt
- Pistolety i karabiny
- Zabawki ogrodowe
- PROMOCJE
- Nowości
- Blog
- Kontakt
-
Zabawki dla dzieci
-
Zdalnie sterowane
-
Edukacyjne i interaktywne
-
Puzzle i klocki
-
Plastyczne i prace ręczne
-
Artykuły szkolne
-
Dinozaury
-
Rowerki biegowe i inne
-
Antystresowe i sensoryczne
-
Samochody i pojazdy
-
Gry i zabawa
-
Lalki i akcesoria
-
Dla niemowląt
-
Pistolety i karabiny
-
Zabawki ogrodowe
-
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-












Brak towaru
Gra planszowa Radosne Króliki dla dzieci 3+ Wyścig po marchewkę Rodzinna
Symbol:
RA-ZGR.707-5-0
Dostępność:
0
szt.
Wpisz swój adres e-mail
46.00
Zamówienie telefoniczne? Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
12.9
- ORLEN Paczka 12.9
- Paczkomaty InPost 16.9
- Kurier InPost 16.9
- Kurier DPD 19.9
- Kurier InPost (Pobranie) 21.99
- Kurier DPD (Pobranie) 25.99
Kod kreskowy:
EAN:
5903864901061
Opis | RADOSNE KRÓLIKI - prawdziwy wyścig (707-5) |
|
Zielony pagórek należy umieścić na środku stołu. Każdy z graczy ma do wyboru 4 króliczki z tego samego koloru. Może grać maksymalnie 4 graczy, jeśli w zabawie uczestniczy mniej osób, pozostałe króliczki należy schować do pudełka. Jeden z graczy musi potasować karty i położyć je na stole rysunkami do dołu. Grę rozpoczyna najmłodszy z graczy, króliczki poruszają się zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara. |
Zasady gry |
|
Gracz rozpoczynający rozgrywkę bierze pierwszą z kart, następnie rozpoczyna wyścig zgodnie z tym co jest na karcie (królik skacze do przodu o jedno pole,o 2 pola,o 3 pola). Pola, które są zajmowane przez inne króliki nie liczą się. Karta z marchewką - oznacza, że gracz musi przekręcić znajdującą się na szczycie marchewkę zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara. Może pojawić się dziura, w którą wpadnie królik. Jeśli na trasie królika pojawi się dziura, wlicza się jako następne pole, ale jeśli królik stanie na niej to znika w „brzuszku pagórka". |
|
Zawartość zestawu |
|
|
- 1 zielone wzgórze z gigantyczną marchewką o wymiarach ok. 29 cm x 26 cm, - 16 króliczków (w 4 kolorach: różowym, fioletowym, niebieskim i żółtym), - 24 karty do gry. |
-
Podobne produkty
34.00
36.00